Tuesday 24 July 2012

baju raya saiz XL

assalammualaikum...
sedar tak sedar kita dh masuk puasa ke 4 kan... cepat masa berlalu... nanti sedar tak sedar kita dah raye...hihihi...
ha! dh start buat persiapan raya? aku dh beli baju raya.. cakap pasal baju. aku nk cter satu masalah yang selalu dihadapi oleh orang yang bersaiz besar macam  aku ni kan...
yelah tak semua kedai menjual saiz plus. sama lah macam aku.. dah 3 hari carik baju raya.. tak dapat2 jugak.. masalah dia sebab tak de saiz aku...
bila nmpk baju yg dah berkenan dek hati tanya jurujual saiz baju tu msti stop smpai L kan?
kalau ada XL pon bila test mesti XL dia mcm L.. XL dia kecik.. urmmm...
time tu mmg down sgt.. rasa macam kecewa gila...
kalau jumpa baju saiz besar pon mesti tak cantik pastu harga pon mahal gila...
dia igt org saiz besar ni sume kaya2 ke... student mcm aku ni lagi la x mampu nk bali baju mahal2..
penyudahnya.. redho je dgn baju tak cantik..
masa tu mmg rasa kecik hati sgt kan.. rasa yg pereka baju ni tak adil...huhuhu
ada ketika aku rasa mcm nak bukak business jual baju untuk org saiz besar kan?
masa tu telan air liur je tgok baju kecik2 yg cntik...wuwuuuu...

tapi alhamdulillah tadi aku jumpa jugak baju berkenan dek hati and yg paling penting muat! harga pon boleh tahan la... :)

korang pernah tak alami apa aku alami ni.. meh kongsi2 siket.. :)






No comments:

Post a Comment