Tuesday 24 July 2012

down

assalammualaikum... morning... skang aku aku kt tmpt kje... bosan jgn ckp lh.. so keadaan bosan ni membuat aku berfikir sesuatu sekali gus membuat aku rasa down sgt....  aku cuma terfikir. knpe org mcm kita selalu tersisih? tidak dihargai?? dan tidak dihiraukan.. walaupon bersaiz besar tp kita still punya hati dan perasaan kn? kita ingin juga disayangi, dihargai, dihormati...urm... sgt terkilan dgn perangai segelintir manusia yang tidak peka dgn perasaan orang sekeliling.. pernah tengok citer horeey hoorey? aku menangis kot tgok cter tu.. sbb aku dpt rasa apa yg heroin tu rasa... wuwuwuu... hati aku terdetik juga.. ada ke lelaki mcm hero tu yang mencintai tanpa memnitik beratkan paras rupa..  kadang2 aku rasa itu hnya sebuah cerita.. bukan dunia reality.. sebab apa aku ckp mcm tu? sbb aku ada pengalaman... nnt next entry aki citer lg ye pengalaman aku tu... ok? :-)

No comments:

Post a Comment