Thursday 26 July 2012

cinta ditolak..(part 1)

assalammualaikum....  puasa hari ni macam mana? ok? hehe pjam celik pejam celik dah masuk puasa ke 7 kan.. xsabar nak raya.. hehehe.. semalam aku ada nk cerita satu story kn? ok mari kita mulakan penceritaan sekarang.. sila ambil perhatian yea..AMARAN!!! entry ni banyak mengandungi pengunaan bahasa yang skema.. hohoho.. jangan mual yea .. huhuh  lepas aku menamatkan diploma aku, aku kerja sementara dekat giant sbgai salesgirl.. jual tudung.. pejalanan daripada kedai aku ke toilet aku akan lalu depan kedai buah.. so bila tiap2 hari dok ulang alik ke toilet, aku dpt merasakan kelainan hati aku.. (ayat tak boleh blah). yes!hati aku terpikat dgn sorang bdk ni.. sejak hari tu aku selalu la gak curik2 pandang dkt dia.. lama2 dia pon perasaan aku asyek pandang dia.. so kitaorang pon start salin pandang memandanh.. awww romantik gitew.. sekali sekala kitairang akan berbalas senyum and angkat2 kening..  kembang kempis hati aku time tu.. aku ada citer perasaan ni dgn  member aku.. mmber aku suruh aku berterus terang dgn dia.. tapi aku tak nak.. aku malu.. aku cakap ngan member aku.. aku tak layak untuk dia.. yelah aku gemok.. bdk tu kurus.. nanti dia tak terima aku camner? member aku suruh mintak no telefon dia.. aku pikir aku nk tp aku takut dia tak nak kasi.. tak ke malu aku nanti...klu dia tak kasi aku ada 2pilihan je (1) buat2 pengsan dekat situ or (2) terus buat jadi gila.. hahaha.. untuk cover malu.. then satu hari aku dapat semangat dari mana tah.. aku beli barang dkt dia. then mana bg duit nak bayar tu aku selitkan sekali dengan no telefon aku.. time tu hanya Allah taw malu aku cmner.. sampai gigil2 tangan aku..lepas tu korang nak taw wpa jadi? dia kol aku ke tak? kitaorg berhubung ke tak ? hehehe kita sambung next entry eh...  tunggu taw..

No comments:

Post a Comment